FAQ

Klantenservice & Garantie

Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

Op alle producten zijn de leveringsvoorwaarden van toepassing. Klik hier voor de leveringsvoorwaarden.
  • Op alle producten zijn de leveringsvoorwaarden van toepassing. Klik hier voor de leveringsvoorwaarden.
747 bekeken

Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

Klachten over uw bestelling of onze webshop? Deze kunt u aan ons melden via het contactformulier of per telefoon via…

Klachten over uw bestelling of onze webshop? Deze kunt u aan ons melden via het contactformulier of per telefoon via +31(0)224-227013. Wanneer u per contactformulier een klacht verstuurd ontvangt u hiervan een bevestiging. Uw klacht wordt binnen 48 uur behandeld. Jouw Naambord is daarnaast aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Bij een geschil kan bemiddeld worden door deze organisatie (www.keurmerk.info/Home/Klacht).

752 bekeken

Wat doe ik als mijn naambordje niet aan mijn verwachtingen voldoet?

Wanneer uw naambordje niet voldoet aan de verwachtingen die u heeft kunt u contact opnemen via het contactformulier. U ontvangt…

Wanneer uw naambordje niet voldoet aan de verwachtingen die u heeft kunt u contact opnemen via het contactformulier. U ontvangt u hiervan een bevestiging. Uw vraag wordt binnen 24 uur behandeld. Jouw Naambord is daarnaast aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Bij een geschil kan bemiddeld worden door deze organisatie (www.keurmerk.info/Home/Klacht).

773 bekeken

Hoe zit het met het herroepingsrecht?

Alle producten worden voor u op maat (per stuk) en met uw eigen foto of logo gemaakt. Hierdoor is het…

Alle producten worden voor u op maat (per stuk) en met uw eigen foto of logo gemaakt. Hierdoor is het niet mogelijk om uw bestelling te retourneren. Als de bestelling niet goed uitgevoerd is kunt u natuurlijk contact met ons opnemen. Wij kunnen dan een passende oplossing aanbieden.

1190 bekeken

Hoe kan ik mijn wachtwoord resetten?

Als u uw  wachtwoord bent vergeten kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken. U gaat naar wachtwoord vergeten. Vul het e-mailadres in…

Als u uw  wachtwoord bent vergeten kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken. U gaat naar wachtwoord vergeten. Vul het e-mailadres in dat bij uw account hoort. Er zal een verificatiecode naar uw e-mailadres worden verzonden. Wanneer u de verificatiecode heeft ontvangen kunt u een nieuw wachtwoord kiezen voor uw account.

635 bekeken

Pas bekeken

Gratis verzending binnen Nederland
Bevestigingsmateriaal meegeleverd